Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhlásila desátý jubilejní ročník.
Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo ve slavnostní předvánoční atmosféře v rámci zasedání Hlavního výboru České marketingové společnosti na Novotného lávce v Praze 1 dne 17.12.2014. Slavnostního aktu se za Českou marketingovou společnost zúčastnili prezidentka společnosti doc. Jitka Vysekalová a viceprezident – předseda poroty soutěže prof. Gustav Tomek. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.
Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. Mezi cestami k jeho dosažení získala významnou roli právě soutěž o Marketéra roku. Přihlášené projekty se především hodnotí z pohledu inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a principu marketingu včetně dodržení etických a dalších předpokladů. Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky oborů zaměřených na marketing.
Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se koná 21. května 2015 v Divadelním klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.
Další podrobnosti o soutěži jsou k dispozici na www.cms-cma.cz.
Těšíme se na nové české marketéry, kteří získají zasloužená ocenění.
Přejeme Vám krásné Vánoce. Váš DAGO team