Mistoprodeje.cz: Rozhovor měsíce – Marek KONČITÍK: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: ÚSPĚŠNÁ KAMPAŇ = SADA VÍCE P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Marketing & Media 30/22: Léto, pivo… Hodně piva!
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
Mam.cz: To nejlepší z retail designu
Letošní globální ceny za Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority
Mediaguru.cz: Aperol, Campari a další značky přináší „Aperitivo Italiano“
Italské značky Aperol, Campari, Cinzano nebo Crodino komunikují „Aperitivo Italiano Moment“. [pdf-embedder...
Cerpacka.cz: Vybavení shopu na čerpacích stanicích by mělo mít osobitou tvář
Prodej zboží musí být v obchodní části čerpačky podpořen moderním, vzdušným, a pokud je to možné, i neokoukaným designem. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Nové vystavení pro Ultra Premium Brands vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.[pdf-embedder...
Packagingherald.cz: POS Ondrášovky zezelenaly
Výrobce minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost. [pdf-embedder...
MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM
Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv – potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend.