ZAP MAG 284: ŘÍZENÍ IN-STORE PROJEKTŮ ZEFEKTIVNÍ SOFTWARE

Koncem června připravila asociace POPAI CE seminář Retail Trouble Shaker. Jeho náplní byla osvěta k aktuálnímu trendu digitalizace procesů ve firmách, konkrétně efektivnímu využití softwarových systémů a programů, které pomáhají...

popai.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny

V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý...

MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv – potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend.

Komunikace-a-média-1-21

Pin It on Pinterest

Share This