Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť
Dago spolu s obľúbenou značkou Fanta prináša do obchodov nielen osviežujúcu chuť, ale aj hravý zážitok! Farebné shop-in-shop vystavenia priam nabádajú zákazníkov nielen k nákupu, ale predovšetkým k zapojeniu sa do súťaže o Xbox a ďalšie atraktívne ceny. Celý článek...
Retail News: Paletová vystavení lákala k soutěžení nakupující na Slovensku
S naším aktualitou v Retail News se můžete seznámit ve výstřižku nebo přímo na odkaze: https://archiv.press21.cz/retailnews/2025/4/index.html#p=8
Retail News: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
V březnu 2025 mohli nakupující ve vybraných hypermarketech Tesco zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná Kalcia v elegantním a vizuálně...
Mistoprodeje.cz: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná Kalcia v elegantním a vizuálně poutavém...
Retail News: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Vstupte do světa lihovin, a seznamte se s českou tradicí! Nepřehlédnutelný dřevěný sud slouží jako stojan pro prezentaci rumu a whisky od Palírny U Zeleného stromu. Láká svým uměleckým designem i malou vnitřní expozicí značek Stará žitná myslivecká a Heffron. Spojení...
Ľuboš Plačko pro Miestopredaja.sk: Důležité je budovat značku přímo v retailu
„Tradiční trh se naštěstí mění a je otevřenější in-store marketingu," říká v rozhovoru pro Miestopredaja.sk Luboš Plačko, Country Manager SK, DAGO. Zdůrazňuje budování značky v retailu, tedy přímo tam, kde se zákazník rozhoduje o nákupu. V rozhovoru se dozvíte...
Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice
Časopis Zboží&Prodej se ohlédl za POPAI Day 2024. Nezapomněl zmínit jednoho z hlavních vítězů, virtuální zrcadlo L’Oréal, které tvořilo a přihlašovalo Dago. Přečtěte si celý článek. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
DAGO proměnilo obří dřevěný sud na výjimečný prezentační stojan, který upoutá pozornost nejen milovníků rumu a whisky. Finální realizace představuje produkty od společnosti Palírna U Zeleného Stromu, nejstarší evropské palírny s tradicí sahající až do roku 1518. Toto...
Cas.sk: Vánoce a pivo Pilsner Urquell k sobě jednoduše patří
O vánočním vystavení pro Pilsner Urquell Slovensko v deníku cas.sk. Prohlédněte si shop-in-shop s claimem Tie pravé Vianoce a podívejte se na další dárková balení oblíbeného piva. Chci si přečíst více. Zdroj fotografie: cas.sk.
MaM.cz k POPAI Awards 2024: Absolutním vítězem je virtuální zrcadlo L’Oréal od agentury Dago
Letošní 16. ročník soutěže in-store komunikace a reklamních předmětů POPAI Awards byl pro nás úspěšný! Dago se totiž stalo absolutním vítězem, a to s virtuálním zrcadlem společnosti L’Oréal. Projekt, jenž rovněž kraloval kategorii „Drogérie, kosmetika“, přímo v místě...
Marketing & Media 21/22: Zahradnictví, na značky!
Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď.