MAM 33/2021: POP-UP PRODEJNY JAKO VÝHRA
Uplynulé období bylo pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty mohly hodně zachránit.
MISTOPRODEJE.CZ: RED BULL PROJÍŽDÍ S FORMULÍ 1 ČESKÉ A SLOVENSKÉ PRODEJNY
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1.[pdf-embedder...
POPAI.CZ: UDRŽITELNOST SE V RETAILU DOSTÁVÁ DO POPŘEDÍ – KLIENTI ŘEŠÍ MATERIÁLY I PROVEDENÍ POS
Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší materiály, typ tisku i celkové provedení. Chce znát certifikáty a udržitelnost prezentuje např. u řetězců jako velký benefit pro samotné umístění displayů či jednotlivých...
MAM 30/2021: NEALKO ZKOUŠÍ PŘÍBĚHY
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ…
Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem.
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce května 2021 získala realizace Grants
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR.
popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech
Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní revoluční novinky v originálních stojanech a paletových vystaveních. O jejich tvorbu se postarala in-store komunikační agentura Dago. [pdf-embedder...
popai.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý...
MAM.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 od Dago české a slovenské prodejny
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý...
Retailmagazin.sk: Správne zvolené POS ako podpora predaja funguje
Pri tvorbe efektívnych POS médií je dôležité poznať klienta, brand aj celé portfólio. Dodávateľ POS tak môže ponúknuť také aplikácie, ktoré sú technologicky vyspelé a zároveň maximálne podporia predaj.[pdf-embedder...
Marketing & Media 48/22: POPAI Awards: Wellen získal nejvíce ocenění
Výsledky soutěže POPAI Awards 2022.