Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Nákup krmiva vyjde chovatele na zhruba deset tisíc korun za rok, což není úplně malá částka, a křivka výdajů má navíc rostoucí tendenci. Zvířátka u nás prostě budou vždy trendy a stále více je bereme jako členy domácnosti, kterým dopřáváme stejný, ne-li větší luxus než lidským jedincům.

Z toho nám jednoduše vyplývá, že investice výrobců do POS v kategorii krmiv pro domácí mazlíčky budou i dále růst. Oproti lidským potravinám má zvířecí strava tu výhodu, že ji neovlivňuje sezónnost, roční období ani nic jiného. Zvířata budou jíst během celého roku stejně a žádné osvěžující letní nápoje pro psy zatím nikdo nevymyslel.

To je nejspíš i důvod, proč se setkáváme s POS dlouhodobějšího, permanentnějšího charakteru, a to je určitě velké plus. Firmy se nebojí investovat větší částky do svých stojanů, regálových čel či paletových vystavení, jelikož vědí či doufají, že na rozdíl od akčních či sezónních produktů bude jejich produkt na vzestupu po delší dobu a má dlouhodobý charakter. Například u potravin pro lidi stačí v mnoha případech jednoduché, levné kartonové vystavení, které za pár týdnů skončí v kontejneru.

Co se materiálového zpracování týče, vedou v této kategorii rozhodně přírodní materiály, jako je dřevo. Velmi často od klientů slýcháváme nejdůležitější podmínku, kterou je propojení vystavení s přírodou.

Jak toho docílit jinak než kvalitním dřevěným (ideálně jen lehce opracovaným) vystavením? Samozřejmě i u zvířecích pochutin se klade důraz na bio a ekologickou výrobu a zdravé složky uvnitř. A to přece nelze „zabít“ nějakým kýčovitým brandingem.

Rozhodně by nejen výrobci, ale také obchody či obchodní řetězce měli investovat právě do rebrandingu celých kategorií, jako je například krmení pro zvířata pet food. Společný a ucelený koncept pak dodá nakupování naprosto jinou atmosféru. A jak bylo popsáno výše, lidé své pejsky a zvířátka zbožňují, takže dobrá reklama v tomto případě zákazníka velmi rychle přesvědčí, aby udělal svému mazlíčkovi radost či mu dopřál ten nejlepší komfort a péči bez ohledu na dopad na obsah jeho peněženky. 

Příklad prodejny:
Freshpet
Čerstvé krmivo pro zvířata na trhu v České republice zatím chybí. Tento záměr zahraničního výrobce Freshpet musím hodnotit pozitivně. Přece jen tyto „hotovky“ pro pejsky zákazníky určitě zaujmou. Reklama se zdá být, alespoň dle fotografie, střídmá. Pouze v horní části lednice vyniká světelný topper. Volila bych poněkud výraznější, nápaditější reklamu, třeba s nějakou formou edukace pro lidi, kteří zatím své mazlíčky čerstvou stravou nekrmí. Obaly produktů vypadají opravdu vábivě a chutně.

Anna Brůžková, Dago
Zdroj: Marketing&Media

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This