Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Nákup krmiva vyjde chovatele na zhruba deset tisíc korun za rok, což není úplně malá částka, a křivka výdajů má navíc rostoucí tendenci. Zvířátka u nás prostě budou vždy trendy a stále více je bereme jako členy domácnosti, kterým dopřáváme stejný, ne-li větší luxus než lidským jedincům.

Z toho nám jednoduše vyplývá, že investice výrobců do POS v kategorii krmiv pro domácí mazlíčky budou i dále růst. Oproti lidským potravinám má zvířecí strava tu výhodu, že ji neovlivňuje sezónnost, roční období ani nic jiného. Zvířata budou jíst během celého roku stejně a žádné osvěžující letní nápoje pro psy zatím nikdo nevymyslel.

To je nejspíš i důvod, proč se setkáváme s POS dlouhodobějšího, permanentnějšího charakteru, a to je určitě velké plus. Firmy se nebojí investovat větší částky do svých stojanů, regálových čel či paletových vystavení, jelikož vědí či doufají, že na rozdíl od akčních či sezónních produktů bude jejich produkt na vzestupu po delší dobu a má dlouhodobý charakter. Například u potravin pro lidi stačí v mnoha případech jednoduché, levné kartonové vystavení, které za pár týdnů skončí v kontejneru.

Co se materiálového zpracování týče, vedou v této kategorii rozhodně přírodní materiály, jako je dřevo. Velmi často od klientů slýcháváme nejdůležitější podmínku, kterou je propojení vystavení s přírodou.

Jak toho docílit jinak než kvalitním dřevěným (ideálně jen lehce opracovaným) vystavením? Samozřejmě i u zvířecích pochutin se klade důraz na bio a ekologickou výrobu a zdravé složky uvnitř. A to přece nelze „zabít“ nějakým kýčovitým brandingem.

Rozhodně by nejen výrobci, ale také obchody či obchodní řetězce měli investovat právě do rebrandingu celých kategorií, jako je například krmení pro zvířata pet food. Společný a ucelený koncept pak dodá nakupování naprosto jinou atmosféru. A jak bylo popsáno výše, lidé své pejsky a zvířátka zbožňují, takže dobrá reklama v tomto případě zákazníka velmi rychle přesvědčí, aby udělal svému mazlíčkovi radost či mu dopřál ten nejlepší komfort a péči bez ohledu na dopad na obsah jeho peněženky. 

Příklad prodejny:
Freshpet
Čerstvé krmivo pro zvířata na trhu v České republice zatím chybí. Tento záměr zahraničního výrobce Freshpet musím hodnotit pozitivně. Přece jen tyto „hotovky“ pro pejsky zákazníky určitě zaujmou. Reklama se zdá být, alespoň dle fotografie, střídmá. Pouze v horní části lednice vyniká světelný topper. Volila bych poněkud výraznější, nápaditější reklamu, třeba s nějakou formou edukace pro lidi, kteří zatím své mazlíčky čerstvou stravou nekrmí. Obaly produktů vypadají opravdu vábivě a chutně.

Anna Brůžková, Dago
Zdroj: Marketing&Media

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This