Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem

Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak na skvělou domácí party, další 4paletové vystavení nového cideru Kingswood Rosé navozující atmosféru odpočinku s lavičkami.

V posledních letech jsme svědky přesunu preferencí při konzumaci alkoholu z barů směrem k domácí party. Značka Metaxa v tomto trendu našla zalíbení a zákazníkům dlouhodobě přináší rady, jak si dokonalý večírek užít i doma. Vystavení mělo tedy zaujmout a vybídnout zákazníka k nákupu celého řešení své domácí party,“ přibližuje zadání Ivana Plevková, trade marketing specialist společnosti RÉMY COINTREAU.

Cílem in-store aktivity prostřednictvím regálového modulu bylo inspirovat zákazníky komplexnější nabídkou sortimentu pro jednotný moment spotřeby. A to pomocí nákupního košíku umístěného přímo uvnitř modulu. Jeho obsah je plný typických surovin, jako jsou brambůrky, bagety, „nealko“, ale především láhve Metaxy. „V pozadí je ještě graficky zdůrazněno celé menu pro party tabuli, kde byl kladen důraz na volbu reálných fotek jídla, aby nakupující dostal chuť k pořádání večírku. Vše je podpořeno výraznou žlutou barvou a LED svícením v horní části regálu,“ doplňuje Miroslav Obrátil z naší společnosti, která stojí za výslednou realizací.
Na originalitu bylo vsazeno také u realizace pro Plzeňský Prazdroj, kde jsme zajistili kompletní produkci řešení launche nového cideru Kingswood Rosé. Pro zákazníky jsme připravili 4paletí s výrazným prvkem reálné dřevěné lavičky. „Chtěli jsme především, aby finální vystavení bylo v souladu s celkovou komunikací značky a pomohlo přenést klidnou atmosféru světa Kingswood do prostředí obchodů,“ vysvětluje Oliver Jáchymovský z Plzeňského Prazdroje. O kreativní návrh pro uvedení nové varianty nápoje se postarala kreativní agentura Addict.
Čtyřpaletí bylo jedním z prvků uceleného konceptu druhotného vystavení, do něhož patřil také branding regálového čela, stojany a další. Celé vystavení je vyrobeno z kartonu včetně 3D košatého stromu, výjimkou je lavička ze dřeva. „Hlavním požadavkem na vyhotovení byla především odolnost všech prvků. Nakupující se mohli bez obav posadit v atmosféře připomínající prostředí sadu,“ doplňuje Radka Hejduková, projektová manažerka naší firmy. Součástí instalace musela být také dostatečná zásoba lahví, aby nic neomezovalo jejich nákup.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This