Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem

Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak na skvělou domácí party, další 4paletové vystavení nového cideru Kingswood Rosé navozující atmosféru odpočinku s lavičkami.

V posledních letech jsme svědky přesunu preferencí při konzumaci alkoholu z barů směrem k domácí party. Značka Metaxa v tomto trendu našla zalíbení a zákazníkům dlouhodobě přináší rady, jak si dokonalý večírek užít i doma. Vystavení mělo tedy zaujmout a vybídnout zákazníka k nákupu celého řešení své domácí party,“ přibližuje zadání Ivana Plevková, trade marketing specialist společnosti RÉMY COINTREAU.

Cílem in-store aktivity prostřednictvím regálového modulu bylo inspirovat zákazníky komplexnější nabídkou sortimentu pro jednotný moment spotřeby. A to pomocí nákupního košíku umístěného přímo uvnitř modulu. Jeho obsah je plný typických surovin, jako jsou brambůrky, bagety, „nealko“, ale především láhve Metaxy. „V pozadí je ještě graficky zdůrazněno celé menu pro party tabuli, kde byl kladen důraz na volbu reálných fotek jídla, aby nakupující dostal chuť k pořádání večírku. Vše je podpořeno výraznou žlutou barvou a LED svícením v horní části regálu,“ doplňuje Miroslav Obrátil z naší společnosti, která stojí za výslednou realizací.
Na originalitu bylo vsazeno také u realizace pro Plzeňský Prazdroj, kde jsme zajistili kompletní produkci řešení launche nového cideru Kingswood Rosé. Pro zákazníky jsme připravili 4paletí s výrazným prvkem reálné dřevěné lavičky. „Chtěli jsme především, aby finální vystavení bylo v souladu s celkovou komunikací značky a pomohlo přenést klidnou atmosféru světa Kingswood do prostředí obchodů,“ vysvětluje Oliver Jáchymovský z Plzeňského Prazdroje. O kreativní návrh pro uvedení nové varianty nápoje se postarala kreativní agentura Addict.
Čtyřpaletí bylo jedním z prvků uceleného konceptu druhotného vystavení, do něhož patřil také branding regálového čela, stojany a další. Celé vystavení je vyrobeno z kartonu včetně 3D košatého stromu, výjimkou je lavička ze dřeva. „Hlavním požadavkem na vyhotovení byla především odolnost všech prvků. Nakupující se mohli bez obav posadit v atmosféře připomínající prostředí sadu,“ doplňuje Radka Hejduková, projektová manažerka naší firmy. Součástí instalace musela být také dostatečná zásoba lahví, aby nic neomezovalo jejich nákup.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This