Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem

Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak na skvělou domácí party, další 4paletové vystavení nového cideru Kingswood Rosé navozující atmosféru odpočinku s lavičkami.

V posledních letech jsme svědky přesunu preferencí při konzumaci alkoholu z barů směrem k domácí party. Značka Metaxa v tomto trendu našla zalíbení a zákazníkům dlouhodobě přináší rady, jak si dokonalý večírek užít i doma. Vystavení mělo tedy zaujmout a vybídnout zákazníka k nákupu celého řešení své domácí party,“ přibližuje zadání Ivana Plevková, trade marketing specialist společnosti RÉMY COINTREAU.

Cílem in-store aktivity prostřednictvím regálového modulu bylo inspirovat zákazníky komplexnější nabídkou sortimentu pro jednotný moment spotřeby. A to pomocí nákupního košíku umístěného přímo uvnitř modulu. Jeho obsah je plný typických surovin, jako jsou brambůrky, bagety, „nealko“, ale především láhve Metaxy. „V pozadí je ještě graficky zdůrazněno celé menu pro party tabuli, kde byl kladen důraz na volbu reálných fotek jídla, aby nakupující dostal chuť k pořádání večírku. Vše je podpořeno výraznou žlutou barvou a LED svícením v horní části regálu,“ doplňuje Miroslav Obrátil z naší společnosti, která stojí za výslednou realizací.
Na originalitu bylo vsazeno také u realizace pro Plzeňský Prazdroj, kde jsme zajistili kompletní produkci řešení launche nového cideru Kingswood Rosé. Pro zákazníky jsme připravili 4paletí s výrazným prvkem reálné dřevěné lavičky. „Chtěli jsme především, aby finální vystavení bylo v souladu s celkovou komunikací značky a pomohlo přenést klidnou atmosféru světa Kingswood do prostředí obchodů,“ vysvětluje Oliver Jáchymovský z Plzeňského Prazdroje. O kreativní návrh pro uvedení nové varianty nápoje se postarala kreativní agentura Addict.
Čtyřpaletí bylo jedním z prvků uceleného konceptu druhotného vystavení, do něhož patřil také branding regálového čela, stojany a další. Celé vystavení je vyrobeno z kartonu včetně 3D košatého stromu, výjimkou je lavička ze dřeva. „Hlavním požadavkem na vyhotovení byla především odolnost všech prvků. Nakupující se mohli bez obav posadit v atmosféře připomínající prostředí sadu,“ doplňuje Radka Hejduková, projektová manažerka naší firmy. Součástí instalace musela být také dostatečná zásoba lahví, aby nic neomezovalo jejich nákup.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This