ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem

Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak na skvělou domácí party, další 4paletové vystavení nového cideru Kingswood Rosé navozující atmosféru odpočinku s lavičkami.

V posledních letech jsme svědky přesunu preferencí při konzumaci alkoholu z barů směrem k domácí party. Značka Metaxa v tomto trendu našla zalíbení a zákazníkům dlouhodobě přináší rady, jak si dokonalý večírek užít i doma. Vystavení mělo tedy zaujmout a vybídnout zákazníka k nákupu celého řešení své domácí party,“ přibližuje zadání Ivana Plevková, trade marketing specialist společnosti RÉMY COINTREAU.

Cílem in-store aktivity prostřednictvím regálového modulu bylo inspirovat zákazníky komplexnější nabídkou sortimentu pro jednotný moment spotřeby. A to pomocí nákupního košíku umístěného přímo uvnitř modulu. Jeho obsah je plný typických surovin, jako jsou brambůrky, bagety, „nealko“, ale především láhve Metaxy. „V pozadí je ještě graficky zdůrazněno celé menu pro party tabuli, kde byl kladen důraz na volbu reálných fotek jídla, aby nakupující dostal chuť k pořádání večírku. Vše je podpořeno výraznou žlutou barvou a LED svícením v horní části regálu,“ doplňuje Miroslav Obrátil z naší společnosti, která stojí za výslednou realizací.
Na originalitu bylo vsazeno také u realizace pro Plzeňský Prazdroj, kde jsme zajistili kompletní produkci řešení launche nového cideru Kingswood Rosé. Pro zákazníky jsme připravili 4paletí s výrazným prvkem reálné dřevěné lavičky. „Chtěli jsme především, aby finální vystavení bylo v souladu s celkovou komunikací značky a pomohlo přenést klidnou atmosféru světa Kingswood do prostředí obchodů,“ vysvětluje Oliver Jáchymovský z Plzeňského Prazdroje. O kreativní návrh pro uvedení nové varianty nápoje se postarala kreativní agentura Addict.
Čtyřpaletí bylo jedním z prvků uceleného konceptu druhotného vystavení, do něhož patřil také branding regálového čela, stojany a další. Celé vystavení je vyrobeno z kartonu včetně 3D košatého stromu, výjimkou je lavička ze dřeva. „Hlavním požadavkem na vyhotovení byla především odolnost všech prvků. Nakupující se mohli bez obav posadit v atmosféře připomínající prostředí sadu,“ doplňuje Radka Hejduková, projektová manažerka naší firmy. Součástí instalace musela být také dostatečná zásoba lahví, aby nic neomezovalo jejich nákup.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This