Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připravili jsme vystavení, které pomocí záře speciálního 70m LED systému přitahuje zákazníky již z dálky.

Vystavení Metaxy, značky ze stáje Rémy Cointreau, se vyznačuje důrazem na osvětlení v modré a bílé barvě. „Od žluté barvy se Metaxa posouvá k modrobílé kombinaci. Vystavení bylo skvělou příležitostí přispět touto změnou k budování image také pomocí přímého kontaktu se zákazníkem jako jedním z důležitých touchpointů se značkou,“ říká Lenka Adámková, Brand Manager Metaxa v Rémy Cointreau. Inspirací v přístupu ke kategorii byl 3D origami jelen Jägermeister patřící také pod Rémy Cointreau, který loni vyhrál řadu českých cen POPAI Awards včetně té hlavní a minulý týden byl v evropských POPAI Awards v Paříži nominovaný na vítěze v silné kategorii nápojů.

Vystavení nabízí nakupujícím 3 varianty produktu. „Pracujeme více s prémiovostí a sjednocujeme portfolio. Nejrozšířenější je 5hvězdičková varianta, ale dáváme prostor k objevení 7 a 12hvězdičkové, které mohou spotřebitele v mnohém překvapit,“ vysvětluje Lenka Adámková.
Metaxa je synonymem slunce a Řecka. V zadání byl proto kladen velký důraz na práci se světlem. Tradici s designem se podařilo propojit také pomocí 70 metrů LED osvětlení. Spolu s podtištěným plexisklem vytvářejícím 3D efekt a lakovanými prvky byl použit i potištěný koberec místo běžné podlahové samolepky. Tím jsme podtrhli klientem žádaný a se značkou souznějící prémiový dojem.
Kromě dvoupaletového vystavení bylo vytvořeno také jednopaletové, aby bylo možné uspokojit všechny prodejny Globusu. Jeden dvoupaletový exemplář byl určen také pro bratislavskou prodejnu Metro.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This