MISTOPRODEJE.CZ: Dago získalo celkem šest ocenění v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. [pdf-embedder...
MAM 45/2021: Před odletem na zdraví!
Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?
Mistoprodeje.cz: Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stala realizace Aperol.[pdf-embedder...
RETAILMAGAZIN.SK: 3D tlač ako nový prvok POS materiálov
V českých predajniach Ahold mohli zákazníci v priebehu augusta naraziť na inovatívne vystavenia od spoločnosti DAGO s využitím nového prvku POS materiálov - 3D tlače.[pdf-embedder...
POPAI.CZ: Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Dago vytvořilo pro Purinu unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. [pdf-embedder...
MAM 37/2021:„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná
Porota hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.
Marketingovenoviny.cz: Dago vytvořilo pro Purinu unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. [pdf-embedder...
RETAIL NEWS 09/2021: 3 ROLE KAMENNÝCH OBCHODŮ PO COVIDU
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenní obchody rozhodně nejsou na odpis.
ZAP MAG 284: VÍTĚZÍ TEN, KDO PRUŽNĚ REAGUJE
V posledním více než roce se maloobchod musel v mnohém přizpůsobit. Pandemie totiž měla velký a hlavně pozitivní vliv na prosazování moderních trendů.[pdf-embedder...
Miestopredaja.sk: Hrdinovia Marvelu vyzývajú na súťaž v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráca dvoch ikonických značiek, Coca-Coly a Marvelu, si žiada niečo výnimočné.