Mam.cz: Fanta sází na Halloween i s vystavením v obchodech
Nové aktivace nápojů Fanta v kampani „Halloween na roztrhání“ na míru realizovala komunikační agentura Dago. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit. [pdf-embedder...
Popai.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit. [pdf-embedder...
Popai.cz: Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Retail News 10/22: Nepřehlédnutelný vstup na Natury na slovenský trh
ro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. [pdf-embedder...
M&M 41/2022: Místa, jež najdete po čichu
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Mistoprodeje.cz: Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o správné péči o chrup a zaměřuje se na osobní rozvoj a sebevědomí dětí.[pdf-embedder...
Popai.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze.
Miestopredaja.sk: Dago získalo zlato v súťaži POPAI AWARDS PARIS
Prestížna európska súťaž POPAI Awards Paris pozná svojich víťazov.
Miestopredaja.sk: O neprehliadnuteľný vstup Natury na slovenský trh sa postarala agentúra Dago
Na uvedenie pramenitých vôd značky Natura na slovenský trh sa spoločnosť Coca-Cola HBC rozhodla využiť predajnú plochu reťazca Tesco. O zviditeľnenie Natury sa postarala spoločnosť Dago. [pdf-embedder...
Miestopredaja.sk: Hrdinovia Marvelu vyzývajú na súťaž v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráca dvoch ikonických značiek, Coca-Coly a Marvelu, si žiada niečo výnimočné.