Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice

Časopis Zboží&Prodej se ohlédl za POPAI Day 2024. Nezapomněl zmínit jednoho z hlavních vítězů, virtuální zrcadlo L’Oréal, které tvořilo a přihlašovalo Dago. Přečtěte si celý článek. [pdf-embedder...

Retail News: Chcete objevit energii a zažít svět?

Pro Kofola ČeskoSlovensko a její energetický nápoj Semtex a novinku Semtex AIR jsme podpořili kampaň Pop your bubble! V rámci in-store komunikace a spotřebitelské soutěže Cesta světem jsme zatraktivnili vystavení prosvětleným panelem, hero obří plechovkou a dalšími...

Mistoprodeje.cz: V soutěži POP Star za srpen 2024 získalo Dago bronz

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR za srpen 2024, ve které jsme jako tým Dago získali třetí místo za vystavení pro Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Ze srpnového kola POP Star jsme si odnesli pomyslný bronz....

Retail News: Léto volá po osvěžení i zdravém životním stylu

Dago zhotovilo pro Plzeňský Prazdroj Slovensko a jeho dva brandy Birell a Radegast unikátní shop-in-shopy na slovenském trhu. S neotřelou prezentací produktů si vyhrálo u zadavatele Danone a jeho značky Alpro.  Osvěžující Birell, prémiová pivní novinka, nebo...

RETAIL NEWS: JARNÍ SHOP-IN-SHOPY PRO BRANDY COCA-COLA HBC OD DAGO

Pro značku Coca-Cola HBC vytvořilo DAGO během jarního období barevné, zábavné a inovativní vystavení, ať už pro komunikaci limitovaného produktu, nebo novinky. Přečtěte si o nich více v Retail News a podívejte se na jejich zhotovení v galerii. [pdf-embedder...

Miestopredaja.sk: In-store aktivácia: Bez Zlatého Bažanta by Vianoce nestáli za to!

Nie vždy sa Štedrý deň podarí presne podľa našich predstáv. Keby išlo všetko ľahko, Vianoce by nestáli za to – to bolo motto sezónnej kampane ležiaka Zlatý Bažant, s ktorým oslovil publikum na slovenských predajných plochách.

FireShot-Capture-011-In-store-aktivacia_-Bez-Zlateho-Bazanta-by-Vianoce-nestali-za-to-m_-www.miestopredaja.sk_

Pin It on Pinterest

Share This