ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU

Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na...

MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

Miestopredaja.sk: Vianočný sumár: Ako Dago podporilo klientov a ich značky

Predvianočný čas je úplne kľúčový, čo sa týka predaja čohokoľvek. Je to tiež obdobie, keď sa vytvárajú tie najlepšie vystavenia, ktoré majú za úlohu osloviť čo najviac nakupujúcich.
FireShot-Capture-086-Vianočný-sumár_-Ako-Dago-podporilo-klientov-a-ich-značky-miestopred_-www.miestopredaja.sk_

Pin It on Pinterest

Share This