MISTOPRODEJE.CZ: POP STAR za říjen 2023 je Božkov Republica

Cinklo to! V říjnovém kole soutěže POP STAR jsme vyhráli s vystavením pro Božkov Republica z dílny STOCK Plzeň – Božkov s.r.o. Shop in shop se vztahoval k výročí samostatnosti ČSR. Porota ocenila celkovou kreativitu a také potenciál upoutání pozornosti v místě...

MISTOPRODEJE.CZ: POP STAR za září 2023 je realizace Jupík

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 09/2023. Vítězem měsíce je shop in shop Jupík. Druhé místo získalo vystavení Pilsner Urquell. Třetí místo obsadila realizace Werther´s. V září bylo hodnoceno 9 in-store...

Zboží a prodej: Vyplatí se reflektovat NEJNOVĚJŠÍ TRENDY

Čerpací stanice se staly centrem mnoha služeb pro motoristy a zákazníky z okolí. Jejich interiér by měl být čistý, atraktivní a efektivní, a splňovat očekávaná kritéria. Navrhování a realizace čerpací stanice je složitý úkol, který musí splňovat různá nařízení a normy...

mistoprodeje.cz: POP STAR za srpen 2023 je realizace Red Bull

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum oznámil vítěze soutěže POP STAR 08/2023. První místo získal shop in shop Red Bull, druhé místo Beefeather a třetí místo Metaxa. Porota hodnotila in-store pop realizace podle kritérií kreativity, provedení...

Zboží&Prodej 9/2023: Teplým nápojům vévodí rozmanitost

V nabídce teplých nápojů jsou různé druhy kávy, čaje, kakaa a cereálních nebo vitaminových nápojů. V prvních šesti měsících roku 2023 si každá česká domácnost zakoupila teplý nápoj a utratila za něj průměrně 1 200 Kč. Káva je nejčastěji kupovaným nápojem, zatímco ovocné...

POS a POP: udržitelnost, funkčnost i kreativita

POS a POP nosiče v kombinaci s obaly musí zaujmout zákazníky a lze toho dosáhnout různými způsoby, jako je použití přírodních materiálů, jednoduchý design a funkčnost. V posledních letech se také zvyšuje poptávka po ekologičtějších materiálech a využití digitálních tech...

pharmaprofit: KDO ZAUJME, TEN PRODÁ

Sales promo a merchandising jsou strategie, které pomáhají zvyšovat prodej a povědomí o značce. Je důležité je správně používat a pravidelně aktualizovat strategii. Tyto aktivity umožňují efektivně oslovit zákazníky a získat konkurenční výhody. [pdf-embedder...

Miestopredaja.sk: Vianočný sumár: Ako Dago podporilo klientov a ich značky

Predvianočný čas je úplne kľúčový, čo sa týka predaja čohokoľvek. Je to tiež obdobie, keď sa vytvárajú tie najlepšie vystavenia, ktoré majú za úlohu osloviť čo najviac nakupujúcich.
FireShot-Capture-086-Vianočný-sumár_-Ako-Dago-podporilo-klientov-a-ich-značky-miestopred_-www.miestopredaja.sk_

Pin It on Pinterest

Share This