mam.cz: Jak na efektivní in-store komunikaci? Dozvíte se v kurzu POPAI
Sdružení POPAI Central Europe pořádá certifikovaný kurz Základy in-store komunikace v září. Kurz se koná v holešovickém podniku Město Moře a účastníci se dozvědí o komunikaci v retailu, využívání nástrojů a budou se účastnit interaktivních workshopů. Moderátorkou je...
mistoprodeje.cz: POP STAR za červen 2023 je realizace Whiskas
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 06/2023. První místo získala realizace Whiskas, druhé místo Amundsen a třetí místo Royal Crown Cola. Hodnotilo se kreativní řešení, produkční provedení a potenciál upoutání...
mistoprodeje.cz: Únorovým vítězem v soutěži POP Star se stala Coca Cola
Dne 27. července 2023 bylo předáno ocenění za druhou únorovou vítěznou realizaci společnosti Coca-Cola HBC. Vystavení Coca Cola Marvel bylo zajištěno marketingovou agenturou DAGO a mělo za cíl upoutat pozornost zákazníka a informovat ho o spotřebitelské soutěži....
mistoprodeje.cz: Ze soutěže SHOP! France Awards 2023 si DAGO odváží zlato a stříbro
DAGO komunikační agentura získala zlatou a stříbrnou medaili na ceremoniálu SHOP! Awards Paris za vánoční vystavení Pilsner Urquell a shop-in-shop Sensodyne Nourish. Vystavení Pilsner Urquell využilo holofan a technologické provedení Jubilejní brány, zatímco Sensodyne...
Marketing & Media: Wellen má zlato ze Shop! Awards Paris za prodejnu Vodafone, Dago za vystavení Pilsner Urquell
České agentury Wellen a Dago získaly zlaté ceny na Shop! Awards Paris. Wellen získal ocenění za automatizovanou prodejnu Vodafone na pražském letišti, zatímco Dago získal zlato za vánoční vystavení Pilsner Urquell a stříbro za shop-in shopy Sensodyne Nourish. Soutěž...
Packaging Herald: POP mohou být z lepenky i ze dřeva
V oblasti in-store komunikačních prostředků POS/POP se pomalu ustupuje od laminovaných materiálů kvůli obtížné recyklaci plastové vrstvy. Výrobci a prodejci se zaměřují na udržitelná obalová řešení a využívají materiály s minimální zátěží pro životní prostředí. Výroba...
mistoprodeje.cz: Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Společnost DAGO vytvořila pro Royal Crown Colu na prodejnách Albert a Kaufland speciální shop in shop, který přenáší atmosféru jižanské Ameriky. Zákazníci se mohou zúčastnit soutěže o zájezd do kolébky Royal Crown Coly. Vystavení nabízí dostatek místa pro zásobu produkt...
zboziaprodej.cz: Prodejní síla se skrývá v komunikaci
Emoce jsou důležitým nástrojem v místech prodeje a mohou pomoci posílit brand. In - store marketingová komunikace je stále důležitější součástí marketingového mixu, s výdaji téměř 10 miliard Kč v roce 2021. Nejčastěji se používá v kosmetických a drogistických...
Marketing & Media: Jde o to dobře vystavit a rychle prodat
V oblasti in store komunikačních prostředků jsou zákazníci opatrnější a mají vyšší požadavky. Výrobci POS zaznamenali větší obezřetnost ze strany klientů kvůli situaci s pandemií a válečným konfliktům. Udržitelnost je velkým tématem, ale zákazníci bojují s vyšší cenou...
Retail News: PRODEJNA JE PROSTOR PRO KOMUNIKACI K ZÁKAZNÍKOVI
Podle průzkumu Češi přiznávají, že reklama jim pomáhá při nákupu a až 38 % z nich nakupuje na základě reklamy. Nejčastěji jsou ovlivněni reklamami na potraviny, nápoje, elektroniku, drogerii a kosmetiku. Zákazníci chtějí být osloveni v místě prodeje a reklamy v tomto...
Miestopredaja.sk: Vianočný sumár: Ako Dago podporilo klientov a ich značky
Predvianočný čas je úplne kľúčový, čo sa týka predaja čohokoľvek. Je to tiež obdobie, keď sa vytvárajú tie najlepšie vystavenia, ktoré majú za úlohu osloviť čo najviac nakupujúcich.
FireShot-Capture-086-Vianočný-sumár_-Ako-Dago-podporilo-klientov-a-ich-značky-miestopred_-www.miestopredaja.sk_