Zboziaprodej.cz: Na sales promotion a merchandisingu se šetří
Podpora prodeje není vždy nutná k uzavření obchodu, tedy k prodeji zboží či služeb. [pdf-embedder...
Zboží&Prodej 8/2022: Cílem je překlopit nutnost nákupů v pozitivní emoce
Maloobchod v posledních letech zasáhla modernizace.
Mistoprodeje.cz: Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne. [pdf-embedder...
Marekting & Media 35/2022: Místa, která chcete vidět
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Mistoprodeje.cz: Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler. [pdf-embedder...
Packagingherald.cz: Barvami hrající displeje lákají na Birell Radler
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler.
Svetbaleni.cz: V supermarketech se objevily nové pestrobarevné stojany na Birell Radler
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály od společnosti Dago zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler, které vyrábí Plzeňský Prazdroj.[pdf-embedder...
Popai.cz: Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbeným pivy Birell Radler. [pdf-embedder...
Mam.cz: Birell láká v prodejnách na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály od společnosti Dago zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler.[pdf-embedder...
Packaging Herald 7-8/2022: Displej musí umět zaujmout
V oblasti in-store komunikačních prostředků POP/POS vévodí z hlediska materiálů vlnitá lepenka.
Miestopredaja.sk: Vianočný sumár: Ako Dago podporilo klientov a ich značky
Predvianočný čas je úplne kľúčový, čo sa týka predaja čohokoľvek. Je to tiež obdobie, keď sa vytvárajú tie najlepšie vystavenia, ktoré majú za úlohu osloviť čo najviac nakupujúcich.
FireShot-Capture-086-Vianočný-sumár_-Ako-Dago-podporilo-klientov-a-ich-značky-miestopred_-www.miestopredaja.sk_