ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media

Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje. Hodnocení pro vás připravila naše kolegyně Annette Schulze.
 
 
Hodnocení interiérů pekařství je rozhodně více než méně záležitostí osobního vkusu, a to zejména v případech, které nám byly zaslány k náhledu, kde se ve výběru vedle sebe nacházejí jak teplá a útulná prostředí, tak ta chladnější s jasnými minimalistickými rysy.
 
Pekárnu Francis jsem vybrala díky osvětlení — teplé tlumené světlo vás přímo vyzývá, abyste zabrousili do obchodu a vybrali si něco chutného. Vše je doplněno krásným architektonicky zajímavým stropem, který by mě přilákal, i kdybych snídaňový typ nebyla. Pekařství Style, které kombinuje bílou barvu se světlým dřevem a zeleností květin, to by byl můj favorit v případě, že by se v pekárně dalo posedět, nicméně právě díky tomuto benefitu je v mém případě hodnocení výhercem pekařství Teller. Jediná nevýhoda tohoto pekařství je lokalizace v Izraeli, kde si v nejbližší době zřejmě jen tak neposedím.

Hodnotila: Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj:
Marketing & Media 41/2022 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This