Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media

Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje. Hodnocení pro vás připravila naše kolegyně Annette Schulze.
 
 
Hodnocení interiérů pekařství je rozhodně více než méně záležitostí osobního vkusu, a to zejména v případech, které nám byly zaslány k náhledu, kde se ve výběru vedle sebe nacházejí jak teplá a útulná prostředí, tak ta chladnější s jasnými minimalistickými rysy.
 
Pekárnu Francis jsem vybrala díky osvětlení — teplé tlumené světlo vás přímo vyzývá, abyste zabrousili do obchodu a vybrali si něco chutného. Vše je doplněno krásným architektonicky zajímavým stropem, který by mě přilákal, i kdybych snídaňový typ nebyla. Pekařství Style, které kombinuje bílou barvu se světlým dřevem a zeleností květin, to by byl můj favorit v případě, že by se v pekárně dalo posedět, nicméně právě díky tomuto benefitu je v mém případě hodnocení výhercem pekařství Teller. Jediná nevýhoda tohoto pekařství je lokalizace v Izraeli, kde si v nejbližší době zřejmě jen tak neposedím.

Hodnotila: Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj:
Marketing & Media 41/2022 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This