I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media

Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu. Vybraná vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotil Jakub Petráš.

  1. Apple, Singapur 

Na první místo řadím jednoznačně prodejnu Apple v Singapuru. Umístění na vodě, ale i celkové provedení je jasným vzkazem špičkové technologické společnosti o své pozici na trhu. Typická strohost vybavení prodejny, která obsahuje skutečně jen to nezbytné, prostě funguje. Zvolené vybavení k sobě provedením i barevností ladí. Nikde žádné bariéry. Již jen návštěva tohoto místa je zážitkem.

  1. Apple, Londýn

Pro druhý stupeň volím prodejnu Apple v Londýně. Osvědčené prvky jako jsou typické stoly, vitríny, stromy — vše zasazeno do architektury budovy. Vzdušný prostor má dostatek místa pro přehledný výběr.

  1. Meta, Kalifornie

Na třetím místě vidím první fyzickou prodejnu Meta v Kalifornii. Design zde připomíná kombinaci osvědčených stylů konkurenčních technologických společností a luxusních prvků z oboru oční optiky či parfumerií. Dokonce mám pocit snahy cílit na jinou cílovou skupinu než na masy.

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This