Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
MÍSTO PRODEJE: Nealko zkouší příběhy – Hodnocení pro Marketing & Media
![innocent-na-web](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/07/innocent-na-web.png)
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
Innocent: A proč nezkusit modrou?
Značka Innocent, která si zakládá na svém udržitelném přístupu ke zdraví i přírodě, uvedla v roce 2019 na britský trh novou řadu ovocně-zeleninových nápojů se zdravotními benefity obohacených vitaminy, minerály a bylinnými ingrediencemi pod názvem Innocent Plus, včetně překvapivé modré varianty. O rok později novinku promovala také na francouzském trhu a stejně jako jinde postavila i komunikaci v místě prodeje na živých barvách. Pro širokosortimentní prodejny připravila firma LVH brandované lednice v modré barvě, aby vyniklo spojení s pro nápoj zvláštní modrou barvou. Pro zákazníky byla připravena aktivace v podobě hostesky a ochutnávek. Díky grafice, která byla zcela v souladu s nadlinkovou komunikací v té době, a díky maketám barevných lahví s kvalitním otiskem, byl tento kiosek nepřehlédnutelný a poutal pozornost nakupujících.
Hodnocení: 4 / 5
Značka Innocent chce svými výrobky vybočovat z řady, stejnou strategii zvolila i v případě brandování lednic a promo stolků. A chybu rozhodně neudělala. Lednice se na první pohled odlišuje od zbytku obchodu a vypadá spíše jako pěkný brandovaný regál vkusně doplněný podlahovou samolepkou. Makety nápojů na dřevěném podstavci jsou nepřehlédnutelné a skvěle poutají pozornost potenciálního kupujícího.
Dr Pepper: tady fandí všichni
Fansville je vymyšlené město v sérii parodických reklam značky Dr Pepper. Ta zobrazuje komunitu obyvatel, z nichž je každý vášnivým fotbalovým fanouškem, včetně novorozenců. Značka se ke konceptu vrací už několik sezon a stále více využívá širší obsah a pojí s ním komunikaci v dalších místech, nejen v televizi. Díky rozmanitému obsazení a bohaté výpravě je možné dobře využívat různé předměty a symboly například při tvorbě reklamy na prodejní plochy. To byl i případ brandovaného pickupu s otevřeným nákladním prostorem. Dočasný stojan dokáže pojmout několik druhů balení nápoje od dvoulitrových přes „sixpack“ až po karton s 12 lahvemi. Na bočních stranách jsou záběry na město, celý stojan je především v barvách značky – tedy v hnědočervené a bílé. Pro společnost Keurig Dr Pepper, do jejíhož portfolia značka patří, vytvořila stojan firma Rapid Displays.
Hodnocení: 3 / 5
Dr Pepper bych velmi pochválila za reklamní tah s vymyšleným městečkem Fansville a na něj navazující další reklamní činnosti, ovšem tento stojan mne velmi nezaujal. Z přední strany stojanu není zcela jasná hlavní myšlenka a z bočního pohledu kazí celkový dojem disproporce automobilu. Vcelku dobrý nápad, který ale nebyl bohužel dotažen až do konečného detailu.
Red Bull: vzhůru na další party
Paletový stojan v podobě auta je skoro vždycky sázkou na jistotu. Obzvláště, pokud je tak pevně spojen se značkou jako v tomto případě. 3D displej téměř v „životní velikosti“, celý z vlnité lepenky s kvalitním ofsetovým tiskem a lakováním. Otevřené uspořádání papírového Landroveru Defendera přitahuje pozornost k plechovkám pod kapotou, v kabině řidiče, ale i v nákladním prostoru a povzbuzuje nakupující, aby si spontánně pořídili něco na další party. Navzdory své velikosti může být prezentace POS rychle nainstalována pouze jednou osobou díky prefabrikovaným dílům: minimální manipulace pro optimální emoce a zapojení značky. Realizace byla oceněna v roce 2019 druhým místem na POPAI Awards DACH v kategorii Nápoje a tabák (dočasný displej). Vytvořila jej firma DS Smith Packaging Deutschland.
Hodnocení: 5 / 5
Toto paletové vystavení rozhodně nepřehlédnete. Auto v životní velikosti, kompletně z kartonu a ještě jej dokáže sestavit pouze jedna osoba — to jsou kritéria, která si přeje splnit kde jaký klient v rámci své POS kampaně a rozhodně není zcela jednoduché přijít ze strany výrobce s nápadem, jako je tento. Tomuto vystavení opravdu tleskám, své ocenění si zaslouží.
Hodnotila Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY