HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
MÍSTO PRODEJE: Nealko zkouší příběhy – Hodnocení pro Marketing & Media
![innocent-na-web](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/07/innocent-na-web.png)
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
Innocent: A proč nezkusit modrou?
Značka Innocent, která si zakládá na svém udržitelném přístupu ke zdraví i přírodě, uvedla v roce 2019 na britský trh novou řadu ovocně-zeleninových nápojů se zdravotními benefity obohacených vitaminy, minerály a bylinnými ingrediencemi pod názvem Innocent Plus, včetně překvapivé modré varianty. O rok později novinku promovala také na francouzském trhu a stejně jako jinde postavila i komunikaci v místě prodeje na živých barvách. Pro širokosortimentní prodejny připravila firma LVH brandované lednice v modré barvě, aby vyniklo spojení s pro nápoj zvláštní modrou barvou. Pro zákazníky byla připravena aktivace v podobě hostesky a ochutnávek. Díky grafice, která byla zcela v souladu s nadlinkovou komunikací v té době, a díky maketám barevných lahví s kvalitním otiskem, byl tento kiosek nepřehlédnutelný a poutal pozornost nakupujících.
Hodnocení: 4 / 5
Značka Innocent chce svými výrobky vybočovat z řady, stejnou strategii zvolila i v případě brandování lednic a promo stolků. A chybu rozhodně neudělala. Lednice se na první pohled odlišuje od zbytku obchodu a vypadá spíše jako pěkný brandovaný regál vkusně doplněný podlahovou samolepkou. Makety nápojů na dřevěném podstavci jsou nepřehlédnutelné a skvěle poutají pozornost potenciálního kupujícího.
Dr Pepper: tady fandí všichni
Fansville je vymyšlené město v sérii parodických reklam značky Dr Pepper. Ta zobrazuje komunitu obyvatel, z nichž je každý vášnivým fotbalovým fanouškem, včetně novorozenců. Značka se ke konceptu vrací už několik sezon a stále více využívá širší obsah a pojí s ním komunikaci v dalších místech, nejen v televizi. Díky rozmanitému obsazení a bohaté výpravě je možné dobře využívat různé předměty a symboly například při tvorbě reklamy na prodejní plochy. To byl i případ brandovaného pickupu s otevřeným nákladním prostorem. Dočasný stojan dokáže pojmout několik druhů balení nápoje od dvoulitrových přes „sixpack“ až po karton s 12 lahvemi. Na bočních stranách jsou záběry na město, celý stojan je především v barvách značky – tedy v hnědočervené a bílé. Pro společnost Keurig Dr Pepper, do jejíhož portfolia značka patří, vytvořila stojan firma Rapid Displays.
Hodnocení: 3 / 5
Dr Pepper bych velmi pochválila za reklamní tah s vymyšleným městečkem Fansville a na něj navazující další reklamní činnosti, ovšem tento stojan mne velmi nezaujal. Z přední strany stojanu není zcela jasná hlavní myšlenka a z bočního pohledu kazí celkový dojem disproporce automobilu. Vcelku dobrý nápad, který ale nebyl bohužel dotažen až do konečného detailu.
Red Bull: vzhůru na další party
Paletový stojan v podobě auta je skoro vždycky sázkou na jistotu. Obzvláště, pokud je tak pevně spojen se značkou jako v tomto případě. 3D displej téměř v „životní velikosti“, celý z vlnité lepenky s kvalitním ofsetovým tiskem a lakováním. Otevřené uspořádání papírového Landroveru Defendera přitahuje pozornost k plechovkám pod kapotou, v kabině řidiče, ale i v nákladním prostoru a povzbuzuje nakupující, aby si spontánně pořídili něco na další party. Navzdory své velikosti může být prezentace POS rychle nainstalována pouze jednou osobou díky prefabrikovaným dílům: minimální manipulace pro optimální emoce a zapojení značky. Realizace byla oceněna v roce 2019 druhým místem na POPAI Awards DACH v kategorii Nápoje a tabák (dočasný displej). Vytvořila jej firma DS Smith Packaging Deutschland.
Hodnocení: 5 / 5
Toto paletové vystavení rozhodně nepřehlédnete. Auto v životní velikosti, kompletně z kartonu a ještě jej dokáže sestavit pouze jedna osoba — to jsou kritéria, která si přeje splnit kde jaký klient v rámci své POS kampaně a rozhodně není zcela jednoduché přijít ze strany výrobce s nápadem, jako je tento. Tomuto vystavení opravdu tleskám, své ocenění si zaslouží.
Hodnotila Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 30/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY