popai.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny

V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý...

RETAIL NEWS 5/2021: TECHNOLOGIE V POS

POS materiál může být díky technologiím natolik výrazný a nezapomenutelný, že ovlivňuje jak nás, tak naše nákupní chování v přítomném okamžiku i v budoucím kontaktu se značkou. [pdf-embedder...

ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU

Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na...

MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

Mistoprodeje.cz: Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce

Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler.

FireShot-Capture-017-Birell-si-dam-Oblibene-ovocne-nealko-laka-na-davku-ovoce-mistoprod_-www.mistoprodeje.cz_

Pin It on Pinterest

Share This