Marketing a Media – č. 17/2025 – Global Shop! Awards
Úspěch v mezinárodní soutěži Global Shop! Awards byl publikován v tištěném Marketing a Media, č. 17/2025, a to ve Svodce: https://mam.mam.cz/17-2025/svodka
Retail News: DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo od společnosti DAGO, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics –...
Zboží a Prodej: Dago vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025 v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Soutěž Shop! Global...
Mistoprodeje.cz: DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Celý...
Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť
Dago spolu s obľúbenou značkou Fanta prináša do obchodov nielen osviežujúcu chuť, ale aj hravý zážitok! Farebné shop-in-shop vystavenia priam nabádajú zákazníkov nielen k nákupu, ale predovšetkým k zapojeniu sa do súťaže o Xbox a ďalšie atraktívne ceny. Celý článek...
Retail News: Paletová vystavení lákala k soutěžení nakupující na Slovensku
S naším aktualitou v Retail News se můžete seznámit ve výstřižku nebo přímo na odkaze: https://archiv.press21.cz/retailnews/2025/4/index.html#p=8
Retail News: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
V březnu 2025 mohli nakupující ve vybraných hypermarketech Tesco zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná Kalcia v elegantním a vizuálně...
Mistoprodeje.cz: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná Kalcia v elegantním a vizuálně poutavém...
Retail News: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Vstupte do světa lihovin, a seznamte se s českou tradicí! Nepřehlédnutelný dřevěný sud slouží jako stojan pro prezentaci rumu a whisky od Palírny U Zeleného stromu. Láká svým uměleckým designem i malou vnitřní expozicí značek Stará žitná myslivecká a Heffron. Spojení...
Ľuboš Plačko pro Miestopredaja.sk: Důležité je budovat značku přímo v retailu
„Tradiční trh se naštěstí mění a je otevřenější in-store marketingu," říká v rozhovoru pro Miestopredaja.sk Luboš Plačko, Country Manager SK, DAGO. Zdůrazňuje budování značky v retailu, tedy přímo tam, kde se zákazník rozhoduje o nákupu. V rozhovoru se dozvíte...
Mistoprodeje.cz: Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného.