Packaging Herald 8/2019: POS/POP v moci nových technologií i materiálů
Zobrazit další příspěvky
RETAIL NEWS 6/2019: PRODEJ STÁLE EFEKTIVNĚ PODPORUJÍ LETÁKY
Zobrazit další příspěvky
Sign Invention 6/2019: Ocenění TOP In-store realizace
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 15/2019: Český úspěch in-store reklamy
Zobrazit další příspěvky
Brands&Stories 02/2019: POPAI AWARDS PARIS 2019
Zobrazit další příspěvky ores_2019_01_o-rotated.pdf"]
Zboží a prodej 262/2019: Renovace interiérů zvyšují obraty
Zobrazit další příspěvky
Svět balení 103/2019: Trend u reklamních bran: kombinace s LED panely
Zobrazit další příspěvky [pdf-embedder url="[pdf-embedder url="https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2019/06/190706-svet-baleni-2019-05-23-strana-52_53.pdf" title="190706...
Brands&Stories 01/2019: Dekorace regálového čela BIG SHOCK
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 14/2019: Pouhé emoce nestačí
Zobrazit další příspěvky
Retail News 1-2/2019: POP Trendy v Pet food
Zobrazit další příspěvky ]
Mistoprodeje.cz: Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.FireShot-Capture-016-Irsko-letí-na-med-od-českých-včel-mistoprodeje.cz-www.mistoprodeje.cz_