Mistoprodeje.cz: Kofola/Cirkulka+DAGO = udržitelnost při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle. [pdf-embedder...
Packagingherald.cz: Orosená lahev upozorňuje na novou recepturu Birellu
Nový displej od komunikační agentury Dago upozorňoval ve vybraných prodejnách na vylepšenou recepturu nejprodávanějšího nealkoholického piva Birrell. [pdf-embedder...
Popai.cz: Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Mistoprodeje.cz: Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury? [pdf-embedder...
RETAIL NEWS 5/22: SPOLEČNOST CHYSTÁ STAVBU NOVÉ HALY
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Zboží a prodej – speciál: Čerpačka by měla mít osobitou tvář
Jakmile řidiči dotankují pohonné hmoty, automaticky zamíří k pokladně, a tudíž se ocitnou v obchodě čerpačky. O tom, zda v něm pouze zaplatí a rychle zmizí, nebo stráví nějaký čas navíc, rozhoduje celá řada proměnných. [pdf-embedder...
MARKETING & MEDIA 17/22: Firmy chtějí být vidět
POS instalacím dominuje zájem o udržitelnost materiálů, firmy dělají větší a komplexní aktivace v obchodech.
Popai.cz: Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.