RETAILMAGAZIN.SK: 3D tlač ako nový prvok POS materiálov
V českých predajniach Ahold mohli zákazníci v priebehu augusta naraziť na inovatívne vystavenia od spoločnosti DAGO s využitím nového prvku POS materiálov - 3D tlače.[pdf-embedder...
POPAI.CZ: Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Dago vytvořilo pro Purinu unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. [pdf-embedder...
MAM 37/2021:„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná
Porota hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.
Marketingovenoviny.cz: Dago vytvořilo pro Purinu unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. [pdf-embedder...
RETAIL NEWS 09/2021: 3 ROLE KAMENNÝCH OBCHODŮ PO COVIDU
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenní obchody rozhodně nejsou na odpis.
ZAP MAG 284: VÍTĚZÍ TEN, KDO PRUŽNĚ REAGUJE
V posledním více než roce se maloobchod musel v mnohém přizpůsobit. Pandemie totiž měla velký a hlavně pozitivní vliv na prosazování moderních trendů.[pdf-embedder...
ZAP MAG 284: ŘÍZENÍ IN-STORE PROJEKTŮ ZEFEKTIVNÍ SOFTWARE
Koncem června připravila asociace POPAI CE seminář Retail Trouble Shaker. Jeho náplní byla osvěta k aktuálnímu trendu digitalizace procesů ve firmách, konkrétně efektivnímu využití softwarových systémů a programů, které pomáhají...
MAM 33/2021: POP-UP PRODEJNY JAKO VÝHRA
Uplynulé období bylo pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty mohly hodně zachránit.
MISTOPRODEJE.CZ: RED BULL PROJÍŽDÍ S FORMULÍ 1 ČESKÉ A SLOVENSKÉ PRODEJNY
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1.[pdf-embedder...
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.