Marekting & Media 35/2022: Místa, která chcete vidět
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Mistoprodeje.cz: Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler. [pdf-embedder...
Packagingherald.cz: Barvami hrající displeje lákají na Birell Radler
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler.
Svetbaleni.cz: V supermarketech se objevily nové pestrobarevné stojany na Birell Radler
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály od společnosti Dago zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler, které vyrábí Plzeňský Prazdroj.[pdf-embedder...
Popai.cz: Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbeným pivy Birell Radler. [pdf-embedder...
Mam.cz: Birell láká v prodejnách na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály od společnosti Dago zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler.[pdf-embedder...
Packaging Herald 7-8/2022: Displej musí umět zaujmout
V oblasti in-store komunikačních prostředků POP/POS vévodí z hlediska materiálů vlnitá lepenka.
Mistoprodeje.cz: Rozhovor měsíce – Marek KONČITÍK: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: ÚSPĚŠNÁ KAMPAŇ = SADA VÍCE P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Marketing & Media 30/22: Léto, pivo… Hodně piva!
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.