V lednu jsme v soutěži POP STAR, kterou vyhlašuje portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum, získali stříbrnou medaili s vystavením Májka.

V lednu bylo hodnoceno 8 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. S realizací Májka jsme obsadili druhé místo. První příčka patřila shop-in-shopu pro Knorr, třetí pak značce Jar.
O naší kreativě Májka jsme dříve psali zde. Nicméně kreativní shop-in-shop odkazoval jak na tradiční paštiku Májka jako zlaté dědictví, tak na Mistrovství světa v biatlonu. Značka Hamé, pod kterou Májka spadá, totiž tento oblíbený národní sport podporuje již od roku 2013. Vzniklo tak netradiční vystavení se zajímavými prvky, které zákazníka v hypermarketech Albert určitě potěšily. A my se radujeme z krásného druhého stříbrného místa!

Pin It on Pinterest

Share This