Na konci března se sešli finalisté soutěže POP Star v prostorách ppm factum na slavnostním vyhlášení vítěze za rok 2023. Tento již druhý finálový event v historii soutěže si nenechala ujít většina zástupců nominovaných vystavení z českých i mezinárodních firem. Celým setkáním provedl Jiří Beran, Managing Partner INSTORE CONSULTING EU, který přivítal Activation Managery vítězných finálových vystaveních z uplynulého roku, zástupce agentur a také členy hodnotící poroty.
Naše společnost DAGO získala pomyslnou stříbrnou medaili, když se na druhém místě umístila značka Radegast Radegast od Plzeňského Prazdroje s realizací, kterou od nás moc dobře znáte. Světelné i zvukové efekty, inovativní prvky, tekoucí voda i socha boha Radegasta nabídly zákazníkům nevšední zážitek přímo v místě prodeje.
A co k ocenění říká Ľuboš Plačko? „Vystavení Radegast triumfovalo za rok 2023 dvakrát. Nejprve na Popai CE Awards 2023, kde získalo ocenění v kategorii Světelná komunikace a nyní ziskem druhého místa v soutěži POP STAR, která se zaměřuje na druhotná vystavení, což vnímáme jako potvrzení, že naše vystavení je mezi POP médii unikátní. Já a všichni moji kolegové z Daga máme z ocenění upřímnou radost.“
Letos se poprvé předávala také speciální cena „za hravost“, kterou vyhrála Kofola za vystavení Jupík, které jsme realizovali také u nás v týmu DAGO. Daniela Dlouhá, Trade Marketing Manager Retail CZ&SK z Kofoly k ocenění řekla: „U shop in shopu na značku Jupík jsme se snažili zpříjemnit nakupování s rodiči i našim nejmenším a to právě interaktivním vystavením, jehož součástí byl prolézací tunel a usměvavé ovocné postavičky, které sloužily zároveň jako fotopoint. Zpracování tohoto POS nosiče ukazuje, jak chce Kofola i nadále komunikovat v rámci instore vystavení, tj. funkčně a kreativně s interaktivní formou komunikace.“
Také Marka Končitíka, jednatele naší společnosti, cena příjemně překvapila a dodává: „Naše poděkování patří především klientovi – společnosti Kofola – který nás v rámci dlouhodobé spolupráce oslovil s briefem na SIS Jupík. Jsme velmi rádi, že jsme pobavili nejen děti v obchodech, ale také odbornou porotu soutěže P.O.P. Star.“