Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť
Dago spolu s obľúbenou značkou Fanta prináša do obchodov nielen osviežujúcu chuť, ale aj hravý zážitok! Farebné shop-in-shop vystavenia priam nabádajú zákazníkov nielen k nákupu, ale predovšetkým k zapojeniu sa do súťaže o Xbox a ďalšie atraktívne ceny. Celý článek...
Retail News: Paletová vystavení lákala k soutěžení nakupující na Slovensku
S naším aktualitou v Retail News se můžete seznámit ve výstřižku nebo přímo na odkaze: https://archiv.press21.cz/retailnews/2025/4/index.html#p=8
Retail News: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
V březnu 2025 mohli nakupující ve vybraných hypermarketech Tesco zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná Kalcia v elegantním a vizuálně...
Mistoprodeje.cz: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná Kalcia v elegantním a vizuálně poutavém...
Retail News: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Vstupte do světa lihovin, a seznamte se s českou tradicí! Nepřehlédnutelný dřevěný sud slouží jako stojan pro prezentaci rumu a whisky od Palírny U Zeleného stromu. Láká svým uměleckým designem i malou vnitřní expozicí značek Stará žitná myslivecká a Heffron. Spojení...
Ľuboš Plačko pro Miestopredaja.sk: Důležité je budovat značku přímo v retailu
„Tradiční trh se naštěstí mění a je otevřenější in-store marketingu," říká v rozhovoru pro Miestopredaja.sk Luboš Plačko, Country Manager SK, DAGO. Zdůrazňuje budování značky v retailu, tedy přímo tam, kde se zákazník rozhoduje o nákupu. V rozhovoru se dozvíte...
Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice
Časopis Zboží&Prodej se ohlédl za POPAI Day 2024. Nezapomněl zmínit jednoho z hlavních vítězů, virtuální zrcadlo L’Oréal, které tvořilo a přihlašovalo Dago. Přečtěte si celý článek. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
DAGO proměnilo obří dřevěný sud na výjimečný prezentační stojan, který upoutá pozornost nejen milovníků rumu a whisky. Finální realizace představuje produkty od společnosti Palírna U Zeleného Stromu, nejstarší evropské palírny s tradicí sahající až do roku 1518. Toto...
Cas.sk: Vánoce a pivo Pilsner Urquell k sobě jednoduše patří
O vánočním vystavení pro Pilsner Urquell Slovensko v deníku cas.sk. Prohlédněte si shop-in-shop s claimem Tie pravé Vianoce a podívejte se na další dárková balení oblíbeného piva. Chci si přečíst více. Zdroj fotografie: cas.sk.
MaM.cz k POPAI Awards 2024: Absolutním vítězem je virtuální zrcadlo L’Oréal od agentury Dago
Letošní 16. ročník soutěže in-store komunikace a reklamních předmětů POPAI Awards byl pro nás úspěšný! Dago se totiž stalo absolutním vítězem, a to s virtuálním zrcadlem společnosti L’Oréal. Projekt, jenž rovněž kraloval kategorii „Drogérie, kosmetika“, přímo v místě...
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak DAGO podpořilo klienty a jejich značky
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. Jak si s tímto poradili v agentuře Dago?