Retail News 09/2020: Jak na chaotickou správu POS realizací?
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY...
Marketing&Media 31/20: Investujeme do kategorie, ne do brandů
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
MARKETING&MEDIA 26/2020: Par vteřin bude muset stačit
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3" title="false"...
MARKETING&MEDIA 26/2020: Dvacet procent, která opravdu stojí za to
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY...
Shop! White Paper: Understanding the Shopper
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Zboží&Prodej 5/20: O nákupu rozhoduje atmosféra
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Marketing&Media 20-21/2020: Konec chaosu v POS
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Retail News 5/2020: Místo prodeje se stává místem setkávání
Místoprodeje.cz: Nový nástavec Nakliku minimalizuje přenos viru
Prima TV: Vědci bojují proti koronaviru. Vymysleli způsob, jak se nedotýkat klik u dveří
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak DAGO podpořilo klienty a jejich značky
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. Jak si s tímto poradili v agentuře Dago?