Stores 1/2020: Ocenění POP STAR měsíce ledna 2020 získala kampaň Endcap Dakar 2020
Zboží a prodej 3/2020: Vystavení láká holografickou projekcí na tradičním trhu
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Zboží a prodej 3/2020: POS a POP nemohou být sami vojáci v poli
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
MAREKTING & MEDIA 10/2020: Jsou POS materiály zdrojem příjmu, nebo obratu?
BRANDS&STORIES 1/2020: Euroshop předvedl nejnovější technologie retailu
MAREKTING & MEDIA 10/2020: V Edece oslavíte i narozeniny
SIGN INVENTION NEWSLETTER 02/2020
MAREKTING & MEDIA 6/2020: Zmenšený bar pro Tullamore
Retail News, číslo 1-2/2020: Mast-Jaegermeister použil ve spolupráci s Dago poprvé v české in-store komunikaci hologram
Zboží a prodej 1/20: Jak do hlavy a srdce zákazníka
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak DAGO podpořilo klienty a jejich značky
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. Jak si s tímto poradili v agentuře Dago?