Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na námi vytvořené inovativní vystavení s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Ve spolupráci DJe NobodyListen a Jana Černého vznikla unikátní kolekce oblečení pro značku Jägermeister. „A jak nejlépe prezentovat tyto stylové kousky světu v návaznosti na kampaň Kup lahev Jägermeister a získej 100 Kč dolů z této kolekce? Rozhodli jsme se jít cestou shop-in-shop vystavení, jehož hlavní dominantou je figurína s hlavou zlatého jelena, který je do těchto nadupaných kousků oblečen,“ popisuje Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti DAGO.

Celý shop-in-shop byl navržen tak, aby navazoval na progresivní smýšlení společnosti a nový koncept kampaně #Každou#Noc#Meisterštyk. Ve vystavení byly zachovány pro Jägermeister klíčové symboly, jako je jelení hlava, téma party, přátelství a nočního života. Je tedy na první pohled jasné, že značky cílí na mladé spotřebitele.

„Shop-in-shop nám aj tentokrát rozšíril možnosti kreativity spodobniť našu kampaň Jägermeister 18 Degrees Below Zero v nevšednom prevedení figuríny s výraznou zlatou jeleňou hlavou. A to je to, čo si najviac cením; príjemné prepojenie nášho unikátneho oblečenia od slávnych návrhárov v spojení so značkou Jägermeister komunikujúcu ICE COLD. Feedback som zatiaľ počula len pozitívny, preto verím, že sme zaujali netradičným, avšak so značkou spojeným, spôsobom v mieste predaja, kde v súčasnej dobe prebieha významná časť predajov spirits v Českej republike,“ říká Lenka Horníková, trade marketing specialistka z Mast-Jaegermeister.

Budoucnost 3D tisku
Technologie 3D tisku se v POS materiálech stává dalším novým prvkem, jenž bude trendem v následujících letech. Jeho největší výhodou je, že veškeré materiály lze jednoduše vymodelovat za pomoci speciálních počítačových softwarů. Odpadá tedy složitá příprava forem pro vakuování. 3D POS materiály již nyní sbírají velmi pozitivní odezvy od laické i odborné veřejnosti.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This