Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na námi vytvořené inovativní vystavení s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Ve spolupráci DJe NobodyListen a Jana Černého vznikla unikátní kolekce oblečení pro značku Jägermeister. „A jak nejlépe prezentovat tyto stylové kousky světu v návaznosti na kampaň Kup lahev Jägermeister a získej 100 Kč dolů z této kolekce? Rozhodli jsme se jít cestou shop-in-shop vystavení, jehož hlavní dominantou je figurína s hlavou zlatého jelena, který je do těchto nadupaných kousků oblečen,“ popisuje Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti DAGO.

Celý shop-in-shop byl navržen tak, aby navazoval na progresivní smýšlení společnosti a nový koncept kampaně #Každou#Noc#Meisterštyk. Ve vystavení byly zachovány pro Jägermeister klíčové symboly, jako je jelení hlava, téma party, přátelství a nočního života. Je tedy na první pohled jasné, že značky cílí na mladé spotřebitele.

„Shop-in-shop nám aj tentokrát rozšíril možnosti kreativity spodobniť našu kampaň Jägermeister 18 Degrees Below Zero v nevšednom prevedení figuríny s výraznou zlatou jeleňou hlavou. A to je to, čo si najviac cením; príjemné prepojenie nášho unikátneho oblečenia od slávnych návrhárov v spojení so značkou Jägermeister komunikujúcu ICE COLD. Feedback som zatiaľ počula len pozitívny, preto verím, že sme zaujali netradičným, avšak so značkou spojeným, spôsobom v mieste predaja, kde v súčasnej dobe prebieha významná časť predajov spirits v Českej republike,“ říká Lenka Horníková, trade marketing specialistka z Mast-Jaegermeister.

Budoucnost 3D tisku
Technologie 3D tisku se v POS materiálech stává dalším novým prvkem, jenž bude trendem v následujících letech. Jeho největší výhodou je, že veškeré materiály lze jednoduše vymodelovat za pomoci speciálních počítačových softwarů. Odpadá tedy složitá příprava forem pro vakuování. 3D POS materiály již nyní sbírají velmi pozitivní odezvy od laické i odborné veřejnosti.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This