POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se… Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO… Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a… Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém… Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Další chuťovky z Pinterestu
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
![Dago_Jägermeister_2](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/10/Dago_Jägermeister_2.jpeg)
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na námi vytvořené inovativní vystavení s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Ve spolupráci DJe NobodyListen a Jana Černého vznikla unikátní kolekce oblečení pro značku Jägermeister. „A jak nejlépe prezentovat tyto stylové kousky světu v návaznosti na kampaň Kup lahev Jägermeister a získej 100 Kč dolů z této kolekce? Rozhodli jsme se jít cestou shop-in-shop vystavení, jehož hlavní dominantou je figurína s hlavou zlatého jelena, který je do těchto nadupaných kousků oblečen,“ popisuje Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti DAGO.
Celý shop-in-shop byl navržen tak, aby navazoval na progresivní smýšlení společnosti a nový koncept kampaně #Každou#Noc#Meisterštyk. Ve vystavení byly zachovány pro Jägermeister klíčové symboly, jako je jelení hlava, téma party, přátelství a nočního života. Je tedy na první pohled jasné, že značky cílí na mladé spotřebitele.
„Shop-in-shop nám aj tentokrát rozšíril možnosti kreativity spodobniť našu kampaň Jägermeister 18 Degrees Below Zero v nevšednom prevedení figuríny s výraznou zlatou jeleňou hlavou. A to je to, čo si najviac cením; príjemné prepojenie nášho unikátneho oblečenia od slávnych návrhárov v spojení so značkou Jägermeister komunikujúcu ICE COLD. Feedback som zatiaľ počula len pozitívny, preto verím, že sme zaujali netradičným, avšak so značkou spojeným, spôsobom v mieste predaja, kde v súčasnej dobe prebieha významná časť predajov spirits v Českej republike,“ říká Lenka Horníková, trade marketing specialistka z Mast-Jaegermeister.
Budoucnost 3D tisku
Technologie 3D tisku se v POS materiálech stává dalším novým prvkem, jenž bude trendem v následujících letech. Jeho největší výhodou je, že veškeré materiály lze jednoduše vymodelovat za pomoci speciálních počítačových softwarů. Odpadá tedy složitá příprava forem pro vakuování. 3D POS materiály již nyní sbírají velmi pozitivní odezvy od laické i odborné veřejnosti.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY