Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na námi vytvořené inovativní vystavení s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Ve spolupráci DJe NobodyListen a Jana Černého vznikla unikátní kolekce oblečení pro značku Jägermeister. „A jak nejlépe prezentovat tyto stylové kousky světu v návaznosti na kampaň Kup lahev Jägermeister a získej 100 Kč dolů z této kolekce? Rozhodli jsme se jít cestou shop-in-shop vystavení, jehož hlavní dominantou je figurína s hlavou zlatého jelena, který je do těchto nadupaných kousků oblečen,“ popisuje Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti DAGO.

Celý shop-in-shop byl navržen tak, aby navazoval na progresivní smýšlení společnosti a nový koncept kampaně #Každou#Noc#Meisterštyk. Ve vystavení byly zachovány pro Jägermeister klíčové symboly, jako je jelení hlava, téma party, přátelství a nočního života. Je tedy na první pohled jasné, že značky cílí na mladé spotřebitele.

„Shop-in-shop nám aj tentokrát rozšíril možnosti kreativity spodobniť našu kampaň Jägermeister 18 Degrees Below Zero v nevšednom prevedení figuríny s výraznou zlatou jeleňou hlavou. A to je to, čo si najviac cením; príjemné prepojenie nášho unikátneho oblečenia od slávnych návrhárov v spojení so značkou Jägermeister komunikujúcu ICE COLD. Feedback som zatiaľ počula len pozitívny, preto verím, že sme zaujali netradičným, avšak so značkou spojeným, spôsobom v mieste predaja, kde v súčasnej dobe prebieha významná časť predajov spirits v Českej republike,“ říká Lenka Horníková, trade marketing specialistka z Mast-Jaegermeister.

Budoucnost 3D tisku
Technologie 3D tisku se v POS materiálech stává dalším novým prvkem, jenž bude trendem v následujících letech. Jeho největší výhodou je, že veškeré materiály lze jednoduše vymodelovat za pomoci speciálních počítačových softwarů. Odpadá tedy složitá příprava forem pro vakuování. 3D POS materiály již nyní sbírají velmi pozitivní odezvy od laické i odborné veřejnosti.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This