ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na námi vytvořené inovativní vystavení s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Ve spolupráci DJe NobodyListen a Jana Černého vznikla unikátní kolekce oblečení pro značku Jägermeister. „A jak nejlépe prezentovat tyto stylové kousky světu v návaznosti na kampaň Kup lahev Jägermeister a získej 100 Kč dolů z této kolekce? Rozhodli jsme se jít cestou shop-in-shop vystavení, jehož hlavní dominantou je figurína s hlavou zlatého jelena, který je do těchto nadupaných kousků oblečen,“ popisuje Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti DAGO.

Celý shop-in-shop byl navržen tak, aby navazoval na progresivní smýšlení společnosti a nový koncept kampaně #Každou#Noc#Meisterštyk. Ve vystavení byly zachovány pro Jägermeister klíčové symboly, jako je jelení hlava, téma party, přátelství a nočního života. Je tedy na první pohled jasné, že značky cílí na mladé spotřebitele.

„Shop-in-shop nám aj tentokrát rozšíril možnosti kreativity spodobniť našu kampaň Jägermeister 18 Degrees Below Zero v nevšednom prevedení figuríny s výraznou zlatou jeleňou hlavou. A to je to, čo si najviac cením; príjemné prepojenie nášho unikátneho oblečenia od slávnych návrhárov v spojení so značkou Jägermeister komunikujúcu ICE COLD. Feedback som zatiaľ počula len pozitívny, preto verím, že sme zaujali netradičným, avšak so značkou spojeným, spôsobom v mieste predaja, kde v súčasnej dobe prebieha významná časť predajov spirits v Českej republike,“ říká Lenka Horníková, trade marketing specialistka z Mast-Jaegermeister.

Budoucnost 3D tisku
Technologie 3D tisku se v POS materiálech stává dalším novým prvkem, jenž bude trendem v následujících letech. Jeho největší výhodou je, že veškeré materiály lze jednoduše vymodelovat za pomoci speciálních počítačových softwarů. Odpadá tedy složitá příprava forem pro vakuování. 3D POS materiály již nyní sbírají velmi pozitivní odezvy od laické i odborné veřejnosti.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This