Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Vystavení, jež jsme vytvořili pro výrobce tohoto „energeťáku“ firmu Al-Namura, kterou zastupoval Trade & Category Manager David Tlach, tvoří výhradně úsporný karton. Na první pohled upoutá každého nakupujícího zejména reálnou plechovkou a barevným provedením. Plechovka, která je také kompletně zhotovena z lepenky, zaručuje zvýšení vizibility a celkového povědomí o Big Shocku! jako značce.

Komunikace klíčových vizuálů nejlépe funguje v horní části vystavení, kde jsou zákazníkům k dispozici také bližší informace k soutěži. Přibližují mechaniku soutěže a slouží jako call-to-action prvek, který vybízí zákazníka k nákupu zboží.

Nedílnou součást endcapu dotváří vizuál kamionu Iveco a motorky společně s jezdci těchto závodních speciálů. Pro vystavení jsme zvolili barevné prvky, které nejvíce navozují prostředí světoznámého závodu. Obě vystavení byla k vidění v řetězcích Tesco a Globus v průběhu ledna a února. Získalo také první místo v soutěži portálu Místoprodeje.cz

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This