I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars

Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o správné péči o chrup a zaměřuje se na osobní rozvoj a sebevědomí dětí. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.

Kreativa všech aktivací v rámci kampaně Work & Study spojuje období, kdy se studenti připravují do lavic – tedy sezonu „zpátky do školy“ –, s edukací žvýkání žvýkaček značek Orbit a Airwaves. K tomu využívá jednopaletí a shop in shopy na prodejních plochách supermarketů a hypermarketů Albert, a to na českém i slovenském trhu.

Důraz na detaily

Přestože bylo vystavení navrženo jako krátkodobé, podařilo se do něj implementovat několik skutečných prvků, které aktivaci podtrhly a dodaly mu hravost. Shop in shopy, se kterými se spotřebitelé mohou na prodejních plochách setkat, je tak hned přenesou zpátky do školních let. „Protože jsme chtěli vytvořit opravdu originální vystavení, která na první pohled vyniknou, pečlivě jsme si pohráli s truhlařinou a všemi malými detaily. Tým lidí, který za tímto projektem stojí, udělal vše pro to, aby byl výsledek excelentní. A to se opravdu podařilo,“ popisuje spolupráci Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti Dago.

Společnost Mars spolupracuje s lidmi z agentury Dago již mnoho let. „Víme, že každé zadání, které jim pošleme, zvládnou zpracovat na jedničku. Po společném vyjasnění aktivity a otázky, jak ji přenést na POS komunikaci pro spotřebitele, přišli s tímto invenčním řešením, které se nám líbilo natolik, že jsme ho ponechali bez zásadních úprav,“ vysvětluje Petr Galkaněvič ze společnosti Mars.

Zakousni se do učení

Průvodní motto kampaně „Zakousni se do učení a pomoz darovat“ odkazuje na organizaci SOS dětské vesničky, kterou společnost Mars dlouhodobě podporuje. „Letos v rámci kampaně komunikujeme edukaci žvýkání i mladší generaci. Stále však zapojujeme charitativní koncept v podobě pevně stanoveného finančního daru pro organizaci SOS dětské vesničky na edukaci mladistvých a jejich snadnější začlenění do života. Konkrétně na sociální pracovníky, kariérní poradenství, jazykové a IT kurzy a vzdělávací aktivity týkající se zdravé ústní dutiny,“ uzavírá Petr Galkaněvič.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This