Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…
Chuťovky z Pinterestu
Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…
Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars

Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o správné péči o chrup a zaměřuje se na osobní rozvoj a sebevědomí dětí. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
Kreativa všech aktivací v rámci kampaně Work & Study spojuje období, kdy se studenti připravují do lavic – tedy sezonu „zpátky do školy“ –, s edukací žvýkání žvýkaček značek Orbit a Airwaves. K tomu využívá jednopaletí a shop in shopy na prodejních plochách supermarketů a hypermarketů Albert, a to na českém i slovenském trhu.
Důraz na detaily
Přestože bylo vystavení navrženo jako krátkodobé, podařilo se do něj implementovat několik skutečných prvků, které aktivaci podtrhly a dodaly mu hravost. Shop in shopy, se kterými se spotřebitelé mohou na prodejních plochách setkat, je tak hned přenesou zpátky do školních let. „Protože jsme chtěli vytvořit opravdu originální vystavení, která na první pohled vyniknou, pečlivě jsme si pohráli s truhlařinou a všemi malými detaily. Tým lidí, který za tímto projektem stojí, udělal vše pro to, aby byl výsledek excelentní. A to se opravdu podařilo,“ popisuje spolupráci Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti Dago.
Společnost Mars spolupracuje s lidmi z agentury Dago již mnoho let. „Víme, že každé zadání, které jim pošleme, zvládnou zpracovat na jedničku. Po společném vyjasnění aktivity a otázky, jak ji přenést na POS komunikaci pro spotřebitele, přišli s tímto invenčním řešením, které se nám líbilo natolik, že jsme ho ponechali bez zásadních úprav,“ vysvětluje Petr Galkaněvič ze společnosti Mars.
Zakousni se do učení
Průvodní motto kampaně „Zakousni se do učení a pomoz darovat“ odkazuje na organizaci SOS dětské vesničky, kterou společnost Mars dlouhodobě podporuje. „Letos v rámci kampaně komunikujeme edukaci žvýkání i mladší generaci. Stále však zapojujeme charitativní koncept v podobě pevně stanoveného finančního daru pro organizaci SOS dětské vesničky na edukaci mladistvých a jejich snadnější začlenění do života. Konkrétně na sociální pracovníky, kariérní poradenství, jazykové a IT kurzy a vzdělávací aktivity týkající se zdravé ústní dutiny,“ uzavírá Petr Galkaněvič.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY