Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars

Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o správné péči o chrup a zaměřuje se na osobní rozvoj a sebevědomí dětí. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
Kreativa všech aktivací v rámci kampaně Work & Study spojuje období, kdy se studenti připravují do lavic – tedy sezonu „zpátky do školy“ –, s edukací žvýkání žvýkaček značek Orbit a Airwaves. K tomu využívá jednopaletí a shop in shopy na prodejních plochách supermarketů a hypermarketů Albert, a to na českém i slovenském trhu.
Důraz na detaily
Přestože bylo vystavení navrženo jako krátkodobé, podařilo se do něj implementovat několik skutečných prvků, které aktivaci podtrhly a dodaly mu hravost. Shop in shopy, se kterými se spotřebitelé mohou na prodejních plochách setkat, je tak hned přenesou zpátky do školních let. „Protože jsme chtěli vytvořit opravdu originální vystavení, která na první pohled vyniknou, pečlivě jsme si pohráli s truhlařinou a všemi malými detaily. Tým lidí, který za tímto projektem stojí, udělal vše pro to, aby byl výsledek excelentní. A to se opravdu podařilo,“ popisuje spolupráci Eva Perglová, projektová manažerka ze společnosti Dago.
Společnost Mars spolupracuje s lidmi z agentury Dago již mnoho let. „Víme, že každé zadání, které jim pošleme, zvládnou zpracovat na jedničku. Po společném vyjasnění aktivity a otázky, jak ji přenést na POS komunikaci pro spotřebitele, přišli s tímto invenčním řešením, které se nám líbilo natolik, že jsme ho ponechali bez zásadních úprav,“ vysvětluje Petr Galkaněvič ze společnosti Mars.
Zakousni se do učení
Průvodní motto kampaně „Zakousni se do učení a pomoz darovat“ odkazuje na organizaci SOS dětské vesničky, kterou společnost Mars dlouhodobě podporuje. „Letos v rámci kampaně komunikujeme edukaci žvýkání i mladší generaci. Stále však zapojujeme charitativní koncept v podobě pevně stanoveného finančního daru pro organizaci SOS dětské vesničky na edukaci mladistvých a jejich snadnější začlenění do života. Konkrétně na sociální pracovníky, kariérní poradenství, jazykové a IT kurzy a vzdělávací aktivity týkající se zdravé ústní dutiny,“ uzavírá Petr Galkaněvič.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY