Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne v červnu a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
V kategorii alkoholických nápojů postoupila do finále naše loď Captain Morgan, která se objevila v obchodech řetězce Globus. Upoutá hlavně svou neobvyklou výškou, prémiovým provedením ze dřeva a dominantní postavou kapitána. Velmi nás těší, že po loňském úspěchu doma si toto vystavení vybojovalo dobré místo také mezi zahraniční konkurencí.
Nadějnými „želízky v ohni“ budou také dvě realizace, které jsme zhotovili pro Kofolu. Odbornou porotu zaujala kampaň s robotem Karlem, která propagovala nové příchutě. Druhým úspěšným počinem pro Kofolu, který postupuje do finále, je luxusní paletový ostrov spojující whiskey Four Roses a Royal Crown Colu.
Přinejmenším třetí místo získá také regálové čelo bonbonů M&M’s. Přitahuje pozornost především vtipně vyhlížejícími maskoty a kousky čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.
Pátou nominaci získal interaktivní shop-in-shop Oral-B pro společnost PROCTER & GAMBLE. Disponuje speciálním systémem, který bez fyzického propojení včas detekuje nadměrné vzdálení vystaveného produktu. Zajímavostí je i monitoring interakce se zákazníkem, který poskytuje data pro analýzu prodeje.
Každé získané ocenění nám ukazuje, že naše snaha vytvářet kvalitní řešení zaměřená na zákazníky, má smysl. Děkujeme všem klientům, kteří nám dávají možnost na těchto zajímavých projektech pracovat!
Váš tým DAGO
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY