Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit. Fantazii se meze nekladou a chytře promyšlená a zábavná POS mohou výrazně zvýšit tržby. Na to sázejí i nové aktivace nápojů Fanta, které na sebe na prodejních plochách strhávají pozornost.

Halloween na roztrhání

Slogan této podzimní kampaně zní „Halloween na roztrhání“. Vystavení vzniklo primárně pro značku Fanta, která pro halloweenskou sezonu připravila soutěž o strašidelné ceny. I proto jsou všechny kampaňové sety doplněny o typické znaky tohoto období. Na aktivacích tak najdete ilustrace strašidelných dýní, netopýru a pavučin.

„Halloween je čím dál populárnější v ČR i na Slovensku a dávno nejde o čistě americký svátek. Fanta jako značka k Halloweenu neodmyslitelně patří, a to hlavně svým charakterem a konzistentní komunikací založenou zejména na hravosti a zábavě. Vzhledem k povaze kampaně byla i příprava a realizace komunikačních prvků docela zábava a výsledek stojí za to,“ popisuje kampaň Tomáš Besperát, marketing manager ze společnosti Coca-Cola HBC.

Kampaňové sety

Většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje, čehož se dá využít při plánování marketingové komunikace. Sety POP materiálů jsou skvělý prostředek, jak zasáhnout co nejvíce potenciálních spotřebitelů.

Fanta připravila takto masivní halloweenskou kampaň jako jedna z mála značek na českém trhu. „Na Halloween se zaměřujeme dlouhodobě. Pro Fantu se totiž i vzhledem k profilu cílové skupiny jedná o klíčové období roku. Letos také přicházíme s novinku Fanta Jahoda kiwi Zero v limitované halloweenské edici,“ dodává Tomáš Besperát.

Na prodejních plochách vybraných řetězců jsou aktivace pro české spotřebitele téměř nepřehlédnutelné.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This