Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit. Fantazii se meze nekladou a chytře promyšlená a zábavná POS mohou výrazně zvýšit tržby. Na to sázejí i nové aktivace nápojů Fanta, které na sebe na prodejních plochách strhávají pozornost.
Halloween na roztrhání
Slogan této podzimní kampaně zní „Halloween na roztrhání“. Vystavení vzniklo primárně pro značku Fanta, která pro halloweenskou sezonu připravila soutěž o strašidelné ceny. I proto jsou všechny kampaňové sety doplněny o typické znaky tohoto období. Na aktivacích tak najdete ilustrace strašidelných dýní, netopýru a pavučin.
„Halloween je čím dál populárnější v ČR i na Slovensku a dávno nejde o čistě americký svátek. Fanta jako značka k Halloweenu neodmyslitelně patří, a to hlavně svým charakterem a konzistentní komunikací založenou zejména na hravosti a zábavě. Vzhledem k povaze kampaně byla i příprava a realizace komunikačních prvků docela zábava a výsledek stojí za to,“ popisuje kampaň Tomáš Besperát, marketing manager ze společnosti Coca-Cola HBC.
Kampaňové sety
Většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje, čehož se dá využít při plánování marketingové komunikace. Sety POP materiálů jsou skvělý prostředek, jak zasáhnout co nejvíce potenciálních spotřebitelů.
Fanta připravila takto masivní halloweenskou kampaň jako jedna z mála značek na českém trhu. „Na Halloween se zaměřujeme dlouhodobě. Pro Fantu se totiž i vzhledem k profilu cílové skupiny jedná o klíčové období roku. Letos také přicházíme s novinku Fanta Jahoda kiwi Zero v limitované halloweenské edici,“ dodává Tomáš Besperát.
Na prodejních plochách vybraných řetězců jsou aktivace pro české spotřebitele téměř nepřehlédnutelné.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY