Napsali o nás
Spolupracujeme s mnoha odbornými tituly věnujícími se oblastem retail marketingu a marketingové komunikace. I tímto způsobem, formou projektových tiskových zpráv a autorských odborných článků, se snažíme o zvyšování povědomí a úrovně vnímání našeho oboru in-store komunikace. Některé z našich článků si můžete přečíst i Vy – naleznete je ke stažení níže.
Kontakt pro média a PR: Mgr. Tomáš Fridrich, +420 723 180 727, tomas.fridrich@adison.cz
Marketing & Media 21/22: Zahradnictví, na značky!
Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď.
Retail news 5/22: REALIZOVANÉ SHOP IN SHOPY SE LIŠÍ UMÍSTĚNÍM I PROVEDENÍM
Společnost Dago v posledních týdnech realizovala hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
Retail news 5/22: POS BY MĚLY ZÁKAZNÍKA I POBAVIT
Spotřebitelé se pro vybraný sortiment z on-linu začínají vracet zpět do kamenných prodejen.
Mistoprodeje.cz: Kofola/Cirkulka+DAGO = udržitelnost při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle. [pdf-embedder...
Packagingherald.cz: Orosená lahev upozorňuje na novou recepturu Birellu
Nový displej od komunikační agentury Dago upozorňoval ve vybraných prodejnách na vylepšenou recepturu nejprodávanějšího nealkoholického piva Birrell. [pdf-embedder...
Popai.cz: Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Mistoprodeje.cz: Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury? [pdf-embedder...
RETAIL NEWS 5/22: SPOLEČNOST CHYSTÁ STAVBU NOVÉ HALY
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Zboží a prodej – speciál: Čerpačka by měla mít osobitou tvář
Jakmile řidiči dotankují pohonné hmoty, automaticky zamíří k pokladně, a tudíž se ocitnou v obchodě čerpačky. O tom, zda v něm pouze zaplatí a rychle zmizí, nebo stráví nějaký čas navíc, rozhoduje celá řada proměnných. [pdf-embedder...
MARKETING & MEDIA 17/22: Firmy chtějí být vidět
POS instalacím dominuje zájem o udržitelnost materiálů, firmy dělají větší a komplexní aktivace v obchodech.