Napsali o nás
Spolupracujeme s mnoha odbornými tituly věnujícími se oblastem retail marketingu a marketingové komunikace. I tímto způsobem, formou projektových tiskových zpráv a autorských odborných článků, se snažíme o zvyšování povědomí a úrovně vnímání našeho oboru in-store komunikace. Některé z našich článků si můžete přečíst i Vy – naleznete je ke stažení níže.
Kontakt pro média a PR: Mgr. Tomáš Fridrich, +420 723 180 727, tomas.fridrich@adison.cz
Mistoprodeje: Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.[pdf-embedder...
Popai.cz: Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Popai.cz: VÁNOČNÍ SUMÁŘ: JAK DAGO PODPOŘILO KLIENTY A JEJICH ZNAČKY
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. [pdf-embedder...
Miestopredaja.sk: Vianočný sumár: Ako Dago podporilo klientov a ich značky
Predvianočný čas je úplne kľúčový, čo sa týka predaja čohokoľvek. Je to tiež obdobie, keď sa vytvárajú tie najlepšie vystavenia, ktoré majú za úlohu osloviť čo najviac nakupujúcich.[pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak DAGO podpořilo klienty a jejich značky
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. Jak si s tímto poradili v agentuře Dago? [pdf-embedder...
Martketing & Media 04/22: Retail v růžové záplavě
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací.
Mistoprodeje.cz: V Nestlé převzali diplom za PURINA v Mall Brno od DAGO
V Nestlé převzali diplom za PURINA v Mall Brno od DAGO.
POPAI.CZ: ZA PRODEJNÍ STĚNU PURINA ZÍSKALO DAGO OCENĚNÍ POP STAR MĚSÍCE ŘÍJNA 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
MAM 51-52/2021: Trendem je méně vizuálního smogu
Jak uplynulý rok změnil váš přístup k prezentaci v místě prodeje z pohledu rozpočtu a harmonogramu aktivit?
RETAILMAGAZIN.SK: ORIGINÁLNE VYSTAVENIE TOVARU DOTVORÍ VIANOČNÚ ATMOSFÉRU
Vianočnému sortimentu pomôže v predajni vyniknúť aj netradičné vystavenie. [pdf-embedder...