Napsali o nás
Spolupracujeme s mnoha odbornými tituly věnujícími se oblastem retail marketingu a marketingové komunikace. I tímto způsobem, formou projektových tiskových zpráv a autorských odborných článků, se snažíme o zvyšování povědomí a úrovně vnímání našeho oboru in-store komunikace. Některé z našich článků si můžete přečíst i Vy – naleznete je ke stažení níže.
Kontakt pro média a PR: Mgr. Tomáš Fridrich, +420 723 180 727, tomas.fridrich@adison.cz
RETAILMAGAZIN.SK: 3D tlač ako nový prvok POS materiálov
V českých predajniach Ahold mohli zákazníci v priebehu augusta naraziť na inovatívne vystavenia od spoločnosti DAGO s využitím nového prvku POS materiálov - 3D tlače.[pdf-embedder...
POPAI.CZ: Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Dago vytvořilo pro Purinu unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. [pdf-embedder...
MAM 37/2021:„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná
Porota hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.
Marketingovenoviny.cz: Dago vytvořilo pro Purinu unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. [pdf-embedder...
RETAIL NEWS 09/2021: 3 ROLE KAMENNÝCH OBCHODŮ PO COVIDU
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenní obchody rozhodně nejsou na odpis.
ZAP MAG 284: VÍTĚZÍ TEN, KDO PRUŽNĚ REAGUJE
V posledním více než roce se maloobchod musel v mnohém přizpůsobit. Pandemie totiž měla velký a hlavně pozitivní vliv na prosazování moderních trendů.[pdf-embedder...
ZAP MAG 284: ŘÍZENÍ IN-STORE PROJEKTŮ ZEFEKTIVNÍ SOFTWARE
Koncem června připravila asociace POPAI CE seminář Retail Trouble Shaker. Jeho náplní byla osvěta k aktuálnímu trendu digitalizace procesů ve firmách, konkrétně efektivnímu využití softwarových systémů a programů, které pomáhají...
MAM 33/2021: POP-UP PRODEJNY JAKO VÝHRA
Uplynulé období bylo pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty mohly hodně zachránit.
MISTOPRODEJE.CZ: RED BULL PROJÍŽDÍ S FORMULÍ 1 ČESKÉ A SLOVENSKÉ PRODEJNY
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1.[pdf-embedder...